Reklama

Dzisiaj jest: 16 września 2014 | Imieniny: Edyty, Korneliusza

Reklama

Reklama

Reklama - Google

Będzie zmiana proboszcza w Miejskiej Górce?
Poniedziałek, 12 Grudnia 2011 09:10

altKsiądz Marian Podlarz zmieni parafię?

„W najbliższym czasie będzie zmiana proboszcza w Miejskiej Górce. Arcybiskup, podczas wizyty w parafii (z okazji odpustu parafialnego), był bardzo zadowolony z pracy księdza Mariana Podlarza i stwierdził, że już czas, aby ksiądz odnowił inną parafię” - powiadomił redakcję „Życia” jeden z miejskogóreckich parafian. O zweryfikowanie tej informacji poprosiliśmy księdza Macieja Szczepaniaka, rzecznika prasowego kurii metropolitalnej w Poznaniu. (kp)

Co powiedział redakcji "Życia" ksiądz Maciej Szczepaniak? Czy proboszcz Marian Podlarz zmieni parafię? Odpowiedzi szukaj w jutrzejszym wydaniu "Życia".



Dodaj tę stronę do ulubionych:

Reklama - Google

 

Komentarze  

 
+37 #1 Czytelnik 2011-12-12 10:38
Drodzy czytelnicy ŻR - to co czytamy to jakaś jedna wielka kpina. Już się nie domyślam ale wiem, że taką informację sprzedał mediom ktoś z przeciwników Księdza. Już w powyższym artykule jest błąd rzeczowy, wynikający z totalnej niewiedzy tego, który szerzy złe informacje - jak wiedzą wszyscy ludzie w dekanacie, wizytację prowadziłe nie arcybiskupu tylko biskup pomocniczy (wizytacja objęła cały dekanat). Idąc dalej Arcybiskup był w Miejskiej Górce podczas odpustu św. Mikołaja. Mówił, że jest faktycznie zadowolony z pracy księdza proboszcza ale nie padły żadne słowa, które widzimy powyżej. Padły zupełnie odwrotne - że życzy księdzu dużo siły w dalszej pracy w parafii Miejska Górka. Mam nadzieję, że rzecznik prasowy kurii wszystko wytłumaczył, a osobę za sprzedawanie złych informacji trzeba by było wygonić poprzez przynajmniej defenestrację.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-28 #2 kula 2011-12-12 11:16
WRESZCIE !!! Ciekawe gdzie go przeniosą może na Księżyc ...!!!
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-31 #3 do czytelnika 2011-12-12 11:26
i bardzo dobrze
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+31 #4 xxx 2011-12-12 11:58
Do kuli. Na ksiezyc to ty sie udaj. Nie mieszkam w tej parafi ale widze jakie nastapily zmiany na lepsze w kosciele, terenie przykoscielnym i cmentarzu.Jest takie powiedzenie # szanuj proboszcza swego bo mozesz miec gorszego#. Wiem jak to wszystko wygladalo za jego poprzednika a mianowicie ksiedza Kujawe. Smrod, brud i ubostwo.Byl w Miejskiej Gorce ponad 20 lat i nie zrobil dla parafii nic.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+44 #5 miś 2011-12-12 12:26
Oby nie. Nasza parafia tak wypiękniała. Przyjdzie "nowy" i znów wszystko wróci do normy..:(





szkoda.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-31 #6 jan 2011-12-12 14:25
o mógłby już iść sobie. mamy go dosyć
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-17 #7 xyz 2011-12-12 15:51
Coś czuję, że to (niestety) jedna wielka ściema... Ale chociaż mała nadzieja jest
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-49 #8 OlCIA 2011-12-12 19:41
Idż z Panem Bogiem zebyś sam nie szedł. Ale wstyd =podpalacz=.Oby ś nie zaznał spokoju,
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+30 #9 wojtek 2011-12-12 21:28
Podlasz na burmistrza to wreszcie inwestycje zaczną w gminie błyszczeć.W kilka miesięcy odbudował kościół a burmistrz wlecze się z kanalizą.Za Podlasza w mieście byłby ład i porządek a nie bajzel z kanalizą.Takieg o organizatora potrzeba w gminie.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+39 #10 Wojtek 2011-12-12 22:52
Trzeba być kompletnym ignorantem by nie widzieć co ten człowiek zrobił dla wierzących a także dla odnowy zabytków.Wszyst ko kosztuje by coś wybudować ale jeszcze do tego potrzeba umieć dobrze zorganizować prace.Nikt zdrowo myślący nie może powiedzieć, że proboszcz się leniwił,nie był zaradny,nie potrafił,nie chciał odbudować kościoła.Jeżeli przeciwnicy proboszcza źle mu życzą to niech chociaż będą obiektywni co do daru organizacyjnego i zmysłu jak za niewielkie pieniądze można zrobić wiele. Ten kościół będzie jeszcze przez wiele lat naszą dumą.Dla mnie liczy się ocena Arcybiskupa który jest przełożonym proboszcza.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-35 #11 wojownik 2011-12-13 20:33
Podlarz von stąd i to jak najdalej.Gołdap tam jest Twoje miejsce.Mamy dość Twoich pomysłów za które i tak płacą parafianie.
Ocena Arcybiskupa to tylko farsa ponieważ to był przebieraniec.Z ryw księżulku i to w podskokach.Wres zcie skończy się Twoje żebractwo i odczytywanie sponsorów na cmentarzu.A wtedy wróci normalność.Pa pa!!!
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+19 #12 Do 11 2011-12-13 21:06
Taki z Ciebie wojownik ?? Jedź się wyżyć na ochotnika na misje - Afganistan, Irak czekają na takich jak Ty. Ciekawe jaki będzie z Ciebie KOZAK-WOJOWNIK. Chcesz normalności ?? Pisz do pana Donalda. Jeśli są sponsorzy to logiką jest podziękowanie im. Nie załatwiłeś tego więc na drzewo. Popieram Wojtka - IGNORANCI nie widzą tego co zostało zrobione.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+40 #13 smerf 2011-12-14 09:19
Ignorantem nie jestem i widzę, że zostało zrobione dużo, organizatorem prac jest dobrym, to należy mu uczciwie oddać. Co do proboszcza Kujawy to fakt, że niewiele zrobił (poza wymianą dachu wieży), ale kto z was pamięta, że to właśnie proboszcz Kujawa wystarał się o zwrot 70ha ziemi dla probostwa? Zrobił to prawie na koniec swojej posługi, a całą śmietankę z tego tytułu spija obecny proboszcz, tylko jakoś nikt o tym nie pamięta.
Tak na marginesie dochody z tytułu posiadania 70ha ziemi powinny wynosić rocznie ok. 100 tysięcy złotych (dzierżawa i dopłaty unijne). Proboszcz mówi, ze dochód z ziemi rocznie to ok. 35 tysięcy złotych. Jak dla mnie jest to działanie na szkodę parafii. Rocznie ok 65 tysięcy zł. traci parafia, a w unii jesteśmy już 7 lat.
W każdej prywatnej firmie byłoby to działanie na szkodę, czyli przestępstwo, ale nie w kościele, tu są inne prawa, niestety.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-31 #14 JacekOoo 2011-12-14 13:48
Wedlug mnie Kujawa był dobrym człowiekiem i kapłanem. Co do Mariana to nie będę sie wypowiadał bo on mnie wogole nie interesuje. Słysząc to co mówią inni wogole nie mam ochoty chodzić do kościoła.pozdra wiam
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-27 #15 wojownik 2011-12-14 16:53
BRAWO OLCIA-PRAWDZIWA CNOTA KRYTYK SIĘ NIE BOI.ZASTANAWIAM SIĘ TYLKO CO ZA MŁOKOS PODSTAWIONY OCZYWIŚCIE BĘDZIE MNIE ODSYŁAŁ DO IRAKU CZY AFGANISTANU.ROD OWITY MIESZKANIEC MIEJSKIEJ GÓRKI NA PEWNO NIE JEST.JA BYNAJMNIEJ WYCHOWAŁEM SIĘ ZA KS.LUDWIKA WALKOWIAKA Z CZEGO JESTEM DUMNY.POSŁUCHAJ 12 BYŁEM NA MISJI NA WZGÓRZACH GOLAN KONKRETNIE W ISMAILII
I JAKOŚ NIE PĘKŁEM.PODTRZYM UJĘ TO CO NAPISAŁEM WCZEŚNIEJ.POZDR AWIAM TRZEŹWO MYŚLĄCYCH.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-23 #16 papa 2011-12-14 19:29
popieram smerfa w całej rozciągłości... ...
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-21 #17 nie podaje 2011-12-15 09:47
Zrobił wiele i to trzeba przyznać, natomiast niektóre posunięcia były nie na miejscu i daleko odbiegały od norm etyznych i moralnych, nie będę przytaczał sytuacji bo każdy kto zastanowi się sam zrozumie o czym mowa
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-11 #18 SSAA 2011-12-21 00:45
daję głowę, że osoba o nicku "CZYTELNIK" to osoba księdza M.P. :)
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-7 #19 kula 2011-12-21 09:36
sylwester na rynku w Miejskiej Górce to problem dla niektórych, że rozrzutność itp., ale jakoś nikt nie protestuje na przesadne oświetlenie kościoła i otoczenia w czasie, kiedy wierni łożą na remont po pożarze wywołanym właśnie przesadnym oświetleniem. Podoba mi sie wpis smerfa, jakoś każdy zapomniał, że ziemie dla parafii odzyskał Proboszcz Kujawa, a teraz spija się tylko śmietankę i jak widzę nawet nie całą jaką można by było, ale zaślepieni (niektórzy)para fianie tego nie widzą
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+2 #20 xxx 2011-12-29 18:04
za dobrze macie z ksiedzem i dlatego narzekacie zamiencie na ksiedza z Niepartu zobaczymy jak sie bedziecie cieszyc
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-7 #21 do kuli 2011-12-29 23:01
Kościół nie jest przesadnie oświetlony bądźmy obiektywni. Do tego co było rok temu brakuje sporrrrroooo i chyba nikogo nie trzeba przekonywać więc proszę nie pisać "pierdołów" bo ktoś z zewnątrz czyta i myśli niestworzone rzeczy. Dobrze - ziemie dla parafii odzyskał ksiądz Kujawa, a obecny proboszcz zarządza. Jeśli obecny dochód z ziemi jest niższy co pisze Smerf to może wydawać się logiczne, że ksiądz nie zdziera z dzierżawców tylko korzysta z dopłat unijnych, z których korzystać może każdy z nas i większość tak robi. To, że ksiądz nie oznacza, że wszystko dostaje i ma za darmo.
Popieram Wojtka - proboszcz na burmistrza, a miasto nabierze nowego blasku.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+13 #22 smerf 2011-12-30 09:17
do 21
tylko, że to dzierżawcy pobierają dopłaty do ziemi, a nie proboszcz, wysokość dopłat ok 1000zł do ha, a dzierżawa to ok.500zł od ha, na każdym hektarze parafia traci więc ok 1000 zł. pomnóż liczbę hektarów razy 1000zł i poznasz kwotę jaką traci parafia każdego roku (ok 70.000zł).
Nic mi do tego, ani to moje pieniądze, ani ich nie dostanę, ale należy być uczciwym i nie tylko chwalić, co też zrobiłem (jest dobrym organizatorem i bardzo dużo zrobił), nie można przemilczać takich rzeczy, że emeryci oszczędzają by dać na remont kościoła, a parafia lekką ręką rezygnuje z takich pieniędzy. Pytam się, gdzie jest Rada Ekonomiczna parafii? Czy ma ona coś do powiedzenia, czy tylko wykonuje polecenia i składa podpisy? Nawet jeśli ksiądz nie wie jakie zyski powinna przynosić ziemia( w co trudno mi uwierzyć, ale mogę to założyć), to członkowie Rady, zwłaszcza Ci z wiosek powinni to wiedzieć.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
-4 #23 igor do smerfa 2012-01-04 23:20
Słuchaj ty smerf, jak nie znasz przepisów ARiMR w sprawie dopłat do rolników to nie opowiadaj takich głupot.Dopłaty należą się tym co na roli pracują czyli rolnikom (jest to rekompensata za drogie produkty do uprawy roli) a nie właścicielom.Je żeli nie wierzysz wejdź spytaj do agencji na Paderewskiego.
Cytować | Zgłoś administratorowi
 
 
+2 #24 sajnon 2013-02-14 20:12
na papieża go :lol:
Cytować | Zgłoś administratorowi
 

Dodaj komentarz

Pamiętaj! W sieci nie jesteś anonimowy. Przestrzegaj regulamin portalu i obowiązujące przepisy prawa. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami.


Kod antyspamowy
Odśwież

Sondy

Czy otwarcie drogi S5 jest szansą dla rozwoju Rawicza?

Kto powinien przeciąć „symboliczną wstęgę” na trasie S5?

Gdzie powinny zostać zlokalizowane nowe tereny inwestycyjne dla miasta?

Reklama

Zajrzyj




Reklama